Organisatie
Samenstelling kantinecommissie:
Lizan Hommes: voorzitter, kantinebezetting, barboek
Johan Pater: inkoop, tap, container, oud papier en uitleen materiaal
Helma Tuinman: inkoop
Marian Tuinman: schoonmaak
Monique Jonker: kantinebezetting
Jord Geerts: organisatie interne feesten
Arjan Pot: organisatie interne feesten
Jerry Kuipers: algemeen
Aanspreekpunt voor kantinezaken:
Johan Pater 06-51057466
Lizan Hommes 06-23971159
Helma Tuinman 06-57884158
Sleuteladressen kantine:
Coby Kuipers: De Hilde 29 Zuidlaren tel. 050-4091848
Rienus Doedens: De Slaiten 20 Zuidlaren tel. 050-4095702
Gebruik kantine en uitleen materiaal
Gebruik kantine
Wil je gebruik maken van de kantine, dan dien je één week voor de activiteit het formulier”aanvraagformulier gebruik kantine” in te vullen en te mailen naar kantine@ritola.nl. Na de aanvraag krijg je een terugkoppeling of het wel of niet akkoord wordt bevonden. Op de agenda van de Ritola site worden alle activiteiten geplaatst die in de kantine plaatsvinden. Dus kijk eerst of de kantine op de dag en tijdstip van jouw aanvraag vrij is. Neem de richtlijnen kantine door, hierin staat wat wel en wat niet is toegestaan. De aanvrager is verantwoordelijk voor de kantine tijdens de activiteit en zorgt er voor dat de kantine schoon en netjes wordt achtergelaten.
Uitleen materiaal
Wil je een statafel, tafel, stoelen of iets anders uit de kantine (dus geen korfbalmateriaal) lenen, dan dien je het formulier “aanvraag uitleen kantinemateriaal” twee weken voor het lenen in te vullen en te mailen naar kantine@ritola.nl. Na de aanvraag krijg je z.s.m. een terugkoppeling. Mocht er schade ontstaan aan het materiaal dan zijn de kosten voor de lener die op het aanvraagformulier staat.